Lørdag 23. mai 2026
West Coast-rapperen Xzibit besøkte Sentrum Scene som del av «The Kingmaker Tour». Med seg hadde han Furnace Band og et repertoar hentet fra en karriere som strekker seg over tre tiår. Se våre bilder fra hans første konsert i Oslo på 14 år!
Foto Boris Danielsen